Kunskapsförbundet Väst / Nyheter / 2016 / 06 / 08

Kunskapsförbundet får fin utmärkelse

Kunskapsförbundet har fått en fin utmärkelse! Det är Karriärföretagen som har utsett Kunskapsförbundet till en av Sveriges 50 mest spännande företag i offentlig sektor med motiveringen:

”Med kvalitet i fokus och höga ambitioner ger Kunskapsförbundet Väst människor möjligheten att arbeta i en utbildningsorganisation med stort driv. Sedan starten 2013 har förbundet skapat en professionell organisation som möjliggör långsiktigt fokus på den pedagogiska utvecklingen och elevernas resultat såväl som medarbetarnas kompetens- och karriärutveckling. I år står kultur dessutom i centrum och förbundet arrangerar en rad initiativ för att stärka organisationskulturen, ledarskapet och medarbetarengagemanget. Det står därför klart att Kunskapsförbundet Väst utses till en av Sveriges 50 mest spännande arbetsgivare i offentlig sektor.”