Charadparad Puff

Charadparad är tillbaka!

Mellan 8-29 november hjälper Daniel och Emil Norberg oss att göra charader på olika yrken på instagramkontot @charadparad. Snabbast rätt svar vinner en biobiljett. Allt börjar med en utbildning. Allt.
12265941_556233064539450_3780029340225745453_o

Välkommen på öppet hus!

Den 14 november mellan 17:30-19:30 vill vi bjuda in dig till öppet hus! På plats finns både lärare och elever för att svara på dina frågor kring gymnasiet och våra utbildningar. Du har även chans att vinna en meet & greet med Daniel och Emil Norberg i deras studio i Stockholm. Välkommen!
bsg_6

Välkommen till Birger Sjöberggymnasiet!

Vi är en skola med stort utbud, belägen mitt i Vänersborg med närhet till både natur, centrum och fritid. Hos oss får du framtidslust!