MåGott

Hjärtligt välkommen till skolans restaurang MåGott, där elever från Restaurang- och livsmedelsprogrammet lagar och serverar lunch.

magott_3Här bedrivs undervisning för ungdomar som inget hellre vill än att arbeta inom restaurangbranschen. Alla våra elever befinner sig i olika stadier av utveckling och vårt motto är att ”här är det tillåtet att göra fel”, om det inte sker medvetet. Vi ber därför Dig som gäst, att ha respekt och överseende med detta.

Från och med januari 2017 kommer vi att bli kontantlösa och bara hantera kort och våra egna matkuponger.

Öppettider:
Vecka 40, 41 och 42  tisdag, torsdag och fredag
Vecka 43 stängt
Vecka 44 höstlov
Vecka 45-49 har vi öppet tisdagar och onsdagar

Passa på att boka våra populära kvällar!
Torsdag 12/10 Tema Steak House
Torsdag 19/10 Tema Steak House
Torsdag 23/11 4-rätters meny
Torsdag 30/11 4-rätters meny

Kuponghäfte med tio kuponger finns att köpa för endast 400 kr. Bokning görs öppetdagar från klockan 09:00. Följ gärna vår Facebook-sida för aktuell information och erbjudanden!

Välkomna att boka bord 0520-52 57 55!

Julbord!​
Från och med fredagen den 8/9 släpper vi årets julbordsbiljetter. Vi kommer att servera julbord onsdagkväll 13/12 klockan 18.00, torsdag lunch 14/12 klockan 11.30 och fredag lunch 15/12 klockan 11.30. Biljetterna kostar 315 kr per person. Välkomna!